Pozycjonowanie, czyli jak osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania

Nov 18, 2021
Pozycjonowanie, czyli jak osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania
Poznaj kilka sposobów na podniesienie widoczności swojej witryny w wyszukiwarce Google. Jest to nieodłączny element zaistnienia w sieci. Profil linków i treść to dwa najważniejsze czynniki wpływające na pozycję strony.

Jak właściwie zoptymalizować stronę internetową?

Niezależnie od branży lub wielkości firmy, chcąc zaistnieć w internecie, powinniśmy znaleźć sposoby na zwiększenie swojej widoczności w sieci. Tym właśnie jest pozycjonowanie.

Jest to proces, którego głównym celem jest zwiększenie widoczności domeny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania pod wybranymi frazami kluczowymi.  

Aby wiedzieć jak zwiększyć swoją widoczność w internecie powinniśmy zrozumieć sposób filtrowania wyników przez przeglądarkę Google.

Użytkownik wprowadzając frazę do wyszukiwarki otrzymuje strony internetowe posiadające odpowiednie informacje odpowiadające zapytaniu . Miejsce, na którym pojawia się dana strona internetowa zależy przede wszystkim od optymalizacji samej strony, ale też doboru fraz i obranej strategii związaną z pozycjonowaniem, która sprawia, że strona ma wysoki wynik pod danymi słowami kluczowymi.

Treść wspomaga pozycjonowanie strony internetowej

Tekst, który wprowadzasz na swoją stronę internetową ma nie tylko zachęcić użytkowników do odwiedzin pozostałych podstron, ale również powinna pomóc w sprzedaży produktu bądź też usługi.

Za pomocą pisanego tekstu osoba odwiedzająca Twoją witrynę powinna z łatwością dowiedzieć się jaki jest zakres usług firmy. Tworzona treść powinna odpowiadać na pytanie.

Zawrzyj tam cenne informacje oraz nie zapominaj o stosowaniu słów kluczowych.

Google lepiej pozycjonuje strony z unikatową treścią, a powielane opisy bądź teksty blokuje. Mimo tego, że stworzenie indywidualnej treści wiąże się z nakładem większej ilości czasu to wyszukiwarka uzna taką stronę za bardziej wartościową i podniesie pozycję takiej witryny.

Solidna struktura witryny

Nawigacja w witrynie jest podstawą do uzyskania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Jeżeli użytkownik ma trudności z uzyskaniem potrzebnych mu informacji, to równie będzie to kłopotliwe dla Googla, którego zadaniem jest odczytane oraz zaindeksowanie podstron.

Z pomocą przybiegną specjaliści od UX oraz UI. UX Desinger odpowiada za satysfakcję Klienta korzystającego z produktu poprzez funkcjonalność i użyteczność witryny. Zapewnia przyjemną interakcję pomiędzy użytkownikiem, a produktem.

UI Desinger odpowiada za projekt całego interfejsu, czyli projekt menu, galerii zdjęć czy też samej szaty graficznej.

Skuteczność link buildingu

Zacznijmy od tego, aby link bulding był skuteczny powinien wywodzić się z wartościowych witryn. Jeżeli wprowadzone linki zewnętrzne będą kierowane ze stron internetowych o niskiej jakości, również i nasza witryna spadnie w wynikach wyszukiwania.

Link bulding to inaczej zdobywanie linków z innych witryn do własnej.  

Z jakich obszarów najczęściej są kierowane linki zewnętrzne? Są nimi: katalogi, blogi, fora internetowe, media społecznościowe czy też artykuły sponsorowane.

Pozycjonowanie strony internetowej wiąże się z obraniem właściwej strategii oraz wieloma zadaniami. Naturalną pozycją w wynikach wyszukiwania zdobywa się z upływem czasu, jednak witryna w takim sposób pozycjonowana długo utrzymuje się na wysokiej pozycji.

Znajdź odpowiednią firmę, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej.

Skontaktuj się z naszym konsultantem, a on z pewnością doradzi oraz przeprowadzi najbardziej skuteczną strategię marketingu cyfrowego.